5 λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιήσετε Push Notification στο site σας

Οι ειδοποιήσεις push σας επιτρέπουν να στέλνετε ειδοποιήσεις στους χρήστες ακόμα και όταν δεν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.

Προσθήκη ειδοποιήσεων push web σε έναν ιστότοπο

1. Εύκολο και κατανοητό στον απλό χρήστη.

Τι είναι η Push Notification;
Οι ειδοποιήσεις push είναι μηνύματα με δυνατότητα κλικ που εμφανίζονται στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη ή στην περιοχή ειδοποιήσεων της κινητής συσκευής του. Μπορούν να προβληθούν ακόμη και όταν το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη δε είναι ανοιχτό.

Ειδοποιήσεις push web που εμφανίζονται σε μια επιφάνεια εργασίας

webpushnotification

Εκτός από την επιφάνεια εργασίας, οι ειδοποιήσεις προώθησης της ιστοσελίδας σας επίσης λειτουργούν σε κινητές συσκευές. Αυτό σας επιτρέπει να προσεγγίζετε τους χρήστες σας σε όλες τις συσκευές με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και προσφορές. Οι ειδοποιήσεις προώθησης Web απέδειξαν ότι είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να μετατρέψετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες και πιστούς "οπαδούς" σας.

2. Γιατί να προσθέσετε ειδοποιήσεις push στο Web στον ιστότοπό σας;

Έχουμε ήδη πει ότι το 70% των ανθρώπων που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας δεν θα επιστρέψουν ποτέ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες της ιστοσελίδας σε συνδρομητές ή πελάτες.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας πολλαπλά κανάλια ταυτόχρονα. Αυτό περιλαμβάνει το marketing - newsletter, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το marketing μέσω κινητού ή SMS και τις ειδοποιήσεις push web.

Ενώ οι λίστες email εξακολουθούν να είναι το πιο κυρίαρχο και αποτελεσματικό εργαλείο marketing, οι προωθητικές ειδοποιήσεις για εμάς αποδεικνύονται αρκετά αποτελεσματικές.

3. Κανένα θέμα με το GDPR.

Οι χρήστες πρέπει να δώσουν ρητή την άδεια να λάβουν ειδοποιήσεις push. Αυτό σημαίνει ότι ήδη ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε και είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

Οι ειδοποιήσεις push είναι συντομότερες και απαιτούν λιγότερη προσοχή από τις ενημερώσεις μέσω email ή κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

4. Δεν υπάρχει αλγόριθμος, οπότε σχεδόν το 100% των μηνυμάτων παραδίδεται.

Οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο οι συσκευές τους εμφανίζουν ειδοποιήσεις, μπορούν να τις αναβάλουν ή να τις απενεργοποιήσουν εξ ολοκλήρου.

5. Δεν το χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες.

Οι δημοφιλείς ιστότοποι όπως το Facebook, το Pinterest, το LinkedIn και πολλοί άλλοι κατανοούν τη σημασία και χρησιμοποιούν ήδη ειδοποιήσεις push web. Αυτές οι ειδοποιήσεις είναι πιο ενδιαφέρουσες από τις πλατφόρμες SMS, email marketing και social media. Σύμφωνα με μια έρευνα, οι ειδοποιήσεις ώθησης έχουν 50% υψηλότερο αντίκτυπο από ένα απλό email και το διπλάσιο ποσοστό κλικ.